Kennisdeling wordt hoog in het vaandel gedragen bij Intracto. Zo is er volgende week donderdagochtend het event Imagine Tomorro_ Live. Een verrijkende voormiddag onder leiding van VRT-journaliste Fatma Taspinar, waar vakexperts en ervaringsdeskundigen hun pragmatische tips en bruikbare inzichten op vlak van digitale transformatie zullen delen.

Bedrijven als Proximus, Audi, Amnesty International, COOP en VP Capital zullen hun ervaringen delen en ook aan straffe sprekers is er geen gebrek. Zo zal Bart Decoster, CEO van de gloednieuwe reclameregie Ads & Data, het hebben over de toekomst van regionale advertising in een multichannellandschap.

Doel: digitale transformatie concretiseren

Onder de vakkundige leiding van VRT-journaliste Fatma Taspinar maken vier vakexperts op gebied van marketing, technologie, strategie en creativiteit het containerbegrip 'digitale transformatie' concreet.

In diepgaande interviews bespreken ze hoe je er zowel de klantervaring als de werking van je onderneming mee naar een hoger niveau tilt. Het niveau dat klanten vandaag en morgen van hun favoriete merken verwachten.

Daarnaast gunnen interviews met ervaringsdeskundigen een blik in de interne keuken van Belgische en Nederlandse voortrekkers van digitale transformatie. Lokale succesverhalen van bedrijven met dezelfde uitdagingen als jouw onderneming.

Straffe sprekers met praktische tips

Wat mag verwacht worden? Rrelevante inzichten en getuigenissen, maar ook en vooral praktische, pragmatische en bruikbare tips om je onderneming klaar te maken voor de volgende stap in het transformatieproces. Voor ondernemingen van elke grootte, zowel in B2B als B2C.

Het gratis event vangt aan op donderdag 3 juni om 8u30 tot 12u30.

Alle informatie kan gevonden worden via imaginetomorrow.intracto.com/live.